Fanbase služba za korisnike

Od ponedjeljka do petka, 9:00 do 16:00 sati

Najčešća pitanja

Prije slanja narudžbe možete saznati očekivano vrijeme isporuke proizvoda na stranici proizvoda, a nakon stavljanja u košaricu na stranici košarice.
U slučaju poslane narudžbe, dostavit ćemo očekivano datum isporuke narudžbe prilikom potvrde narudžbe.
To uvijek možete pronaći na stranici za praćenje vaše narudžbe.
Poslat ćemo vam poveznicu na ovo u e-poruci koja se odnosi na vašu narudžbu.

Možete pronaći sve dostupne načine dostave i plaćanja te njihove opise na ovoj stranici.

Ako želite promijeniti narudžbu koju ste postavili, kontaktirajte nas putem e-pošte ili chata.

Narudžbu ćete najlakše otkazati na stranici za praćenje narudžbe. Također je moguće otkazati navođenjem podataka kupca putem e-pošte ili chata.

Za svaku narudžbu izdajemo elektronički, PDV račun koji šaljemo mailom.

Kontaktirajte nas putem e-pošte ili chata.

Potrebne korake pronaći ćete u odjeljku „Odustajanje od ugovora, povrat proizvoda“.

Nagrađujemo lojalnost naših Fanbase kupaca FanToken. Detaljno opisujemo kako možete prikupljati tokene na podstranici FanToken.

Na webshopu možete izvršiti prednarudžbu za proizvode koji se mogu predbilježiti. Svatko tko ispunjava Uvjeti predbilježbe.

Predbilježba

Prednarudžba vam omogućuje da rezervirate proizvode koji još nisu odmah dostupni u našem skladištu, ali se očekuje da će biti dostupni u budućnosti. Prednarudžbom osiguravate prioritet i često ostvarujete povoljniju cijenu pri izlasku.

U webshopu možete naručiti proizvode označene statusom "Prednarudžba".

Ovdje prikupljamo te proizvode:
Proizvodi za predbilježbu

Ako je proizvod dostupan za predbilježbu, na stranici proizvoda vidjet ćete gumb "Predbilježba". Klikom na taj gumb i potvrdom vaše namjere za predbilježbu možete izvršiti svoju predbilježbu, pod uvjetom da ispunjavate uvjete za predbilježbu (pogledajte sljedeća pitanja).

Preorder mogu izvršiti samo registrirani korisnici koji imaju potvrđeni telefonski broj u svom korisničkom računu.

Kako biste potvrdili svoj telefonski broj, možete ga unijeti u svoj korisnički račun nakon registracije i potvrditi ga pomoću koda koji ćete primiti SMS-om.

Procijenjeni datum izlaska naveden je na stranici svakog proizvoda koji se može predbilježiti.

Imajte na umu da je ovo procijenjeni datum koji su dali proizvođači i distributeri, koji podliježe promjenama, ili se čak može otkazati proizvodnja/izdavanje proizvoda.

Neki se proizvodi očekuju u roku od 1-2 tjedna, dok će se drugi objaviti tek sljedeće godine.

Također, mogu postojati proizvodi koje proizvođači proizvode samo na temelju predbilježbi.

Prema našem iskustvu, općenito se može očekivati kašnjenje od -2/+3 mjeseca u odnosu na predviđeni datum izlaska.
To znači da predbilježene zalihe mogu stići već 2 mjeseca ranije ili čak 3 mjeseca kasnije.

Moguća su i veća kašnjenja, ali ovo je ono što uglavnom iskusimo.

Može postojati nekoliko razloga za kašnjenje s proizvodom koji još nije proizveden ili poslan, npr.

- Problemi s proizvodnjom: Najčešći razlog je promjena datuma izlaska koji je naveo proizvođač. To može biti uzrokovano problemima u proizvodnji, nedostatkom komponenti, logističkim poteškoćama ili drugim neočekivanim događajima.

- Problemi s otpremom: Iako su rjeđi, može doći do kašnjenja pri otpremi proizvoda iz tvornice u distribucijske centre. Npr. zalihe su oštećene/uništene u nesreći i potrebno ih je zamijeniti.

- Neočekivani događaji: Viša sila (npr. prirodne katastrofe, epidemije) također može utjecati na proizvodnju i otpremu.

Čim predbilježeni proizvod stigne u naše skladište, poslat ćemo vam obavijest e-poštom.

Status svoje predbilježbe možete pratiti i u odjeljku "Moje predbilježbe" na vašem korisničkom računu.

Svoje predbilježbe možete pronaći u svom korisničkom računu pod "Moje predbilježbe".

Ne, predbilježba vas ne obvezuje na kupnju.

Svoju predbilježbu možete otkazati u bilo kojem trenutku u odjeljku 'Moje predbilježbe' na svom korisničkom računu klikom na gumb 'Otkaži'.

Da, možete istovremeno dodati više objavljenih pretprodaja u košaricu i naručiti ih.

Uz to, uz objavljene pretprodaje možete dodati i druge "dostupne" proizvode iz web trgovine u košaricu i naručiti ih zajedno.

Količina predbilježbe može se razlikovati ovisno o proizvodu. Maksimalan broj artikala koji se mogu predbilježiti možete vidjeti na stranici proizvoda. (Ako nije naznačeno, nema ograničenja)

Ako vam treba više proizvoda nego što ste prvotno predbilježili, a proizvod je još uvijek dostupan za predbilježbu, možete izvršiti novu predbilježbu za željenu količinu, podložno uvjetima.

Ako predbilježeni proizvod postane dostupan u web trgovini prije nego što vaša predbilježba stigne u naše skladište, to znači da je od našeg dobavljača postala dostupna nova serija, što nam omogućuje da uslužimo i kupce koji nisu predbilježili proizvod.

Vaša predbilježba ostaje valjana pod prvotnim uvjetima i primit ćete obavijest čim proizvod stigne u naše skladište.

Budući da ste predbilježbu izvršili ranije, bit će ispunjena prije narudžbi koje su izvršene sada.

Naš sustav može primijeniti cijenu predbilježbe samo ako je proizvod stigao u naše skladište i dodan je u košaricu putem izbornika "Moje predbilježbe".

Otkazivanje, povrat proizvoda

Pravo na jednostrani raskid ugovora detaljno je opisano u Općim uvjetima poslovanja u poglavlju "Pravo na jednostrani raskid ugovora", što sažimamo općenito i praktično u sljedećih nekoliko točaka.

O svojoj namjeri raskida ugovora možete nas obavijestiti bilo kada od trenutka predaje narudžbe do primitka paketa.

Ako ste već primili narudžbu, o svojoj namjeri raskida možete nas obavijestiti u roku od četrnaest (14) dana od primitka.

Kontaktirajte nas na info@fanbase.hr.

Molimo vas da navedete ID narudžbe (nalazi se u svakoj e-pošti koju ste primili od nas) kako bismo mogli točno identificirati vašu narudžbu.

Također, navedite koji proizvod(e) želite vratiti ili odustati od kupnje.

Od sada je vaš zahtjev za odustajanje zabilježen. Potvrdit ćemo vam to i putem e-maila s odgovorom.

Ako narudžba još nije preuzeta, nemate daljnjih koraka.

Ako ste već primili narudžbu, sljedeći korak je vratiti nam proizvod(e).

Nakon Vaše obavijesti, imate 14 dana za slanje paketa(!).

Dostavite ga na bilo koji način u naše skladište:

Fanbase Kft. raktar
Mađarska,
4031 Debrecen,
Harsona u. 60.

+36 20 419 79 33
info@fanbase.hr

Eventualne troškove povrata snosite Vi.

Molimo Vas da nas obavijestite (e-poštom u korespondenciji vezanoj za odustajanje od ugovora) o slanju paketa, korištenoj kurirskoj službi i, ako je dostupan, broju pošiljke.

Vrlo važno!

Pakete poslane s plaćanjem pouzećem nismo u mogućnosti preuzeti!

Paket morate zapakirati prema pravilima korištene kurirske službe tako da se ne ošteti tijekom povratnog transporta.

Čim paket stigne natrag, pregledat ćemo njegov sadržaj.

Ako se proizvodi u paketu podudaraju s proizvodima koje ste željeli vratiti i njihovo stanje vas kvalificira za povrat novca, pokrenut ćemo postupak povrata u roku od 1-3 radna dana.