OPĆI UVJETI POSLOVANJA (OU)
https://fanbase.hr - na snazi od ovog datuma: 2024-07-01
Preambula
Dobrodošli na našu web stranicu! Hvala što ste nam ukazali povjerenje prilikom kupovine!
Ako imate bilo kakvih pitanja o ovim Općim uvjetima, korištenju web stranice, pojedinim proizvodima, procesu kupnje ili želite s nama razgovarati o svojim individualnim potrebama, obratite se našem osoblju na navedene kontakt podatke!
Impresum: detalji Pružatelja usluga (Prodavatelj, Tvrtka)
Naziv : Fanbase Kft.
Sjedište : 4029 Debrecen, Fényes udvar 13, 7. kat, vrata 24
Poštanska adresa : 4029 Debrecen, Fényes udvar 13, 7. kat, vrata 24
Trgovina, adresa sabirnog mjesta : 4031 Debrecen, Harsona Street 60. Fanbase Kft. skladište
Tijelo za registraciju : Prizivni sud u Debrecenu
Matični broj tvrtke : 09-09-032723
Porezni broj : 29202342-2-09
Predstavnik : Sándor Barta
E-pošta : info@fanbase.hr
Web stranica : https://fanbase.hr
Pojedinosti o pružatelju usluga hostinga
Naziv : Rackforest Zrt.
Sjedište : 1132 Budimpešta, ulica Victor Hugo 11, 5. kat, B05001.
Kontakt : +36 1 211 0044 info@rackforest.com
Web stranica : https://rackforest.com/
Koncepti
Roba : uključena u ponudu web stranice i namijenjena prodaji na web stranici:
- pokretnina, uključujući vodu, plin i električnu energiju u spremnicima, bocama ili drugim oblicima pakiranja u ograničenim količinama ili s određenim kapacitetom, i
- pokretna stvar koja uključuje ili je povezana s digitalnim sadržajem ili digitalnom uslugom na takav način da, u nedostatku predmetnog digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, dobro ne bi moglo obavljati svoje funkcije (u daljnjem tekstu: roba) koji sadrži digitalne elemente)
Roba koja sadrži digitalne elemente : pokretna roba koja uključuje ili je povezana s digitalnim sadržajem ili digitalnom uslugom na takav način da roba ne bi mogla obavljati svoje funkcije bez dotičnog digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Digitalni sadržaj : podaci proizvedeni ili dostavljeni u digitalnom obliku
Stranke : Prodavatelj i Kupac zajedno
Potrošač : fizička osoba koja djeluje u svrhe izvan svog samostalnog zanimanja i gospodarske djelatnosti, koja kupuje, naručuje, prima, upotrebljava, koristi robu ili je primatelj komercijalne komunikacije ili ponude u vezi s robom. Za potrebe pravila o tijelu za mirenje – uz iznimku primjene Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 21. svibnja 2013. o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC – potrošač je nevladina organizacija, vjerska pravna osoba, etažno vlasništvo, stambena zadruga, koja djeluje u svrhe izvan svog samostalnog zanimanja i gospodarske djelatnosti, osim navedenog, koja kupuje, naručuje, prima, koristi, koristi robu ili je primatelj trgovačkih priopćenja ili ponuda u vezi s robom. Za potrebe Uredbe (EU) 2018/302 Europskog parlamenta i Vijeća od 28. veljače 2018. o borbi protiv neopravdanog geoblokiranja i drugih oblika diskriminacije na temelju nacionalnosti, mjesta prebivališta ili mjesta poslovnog nastana korisnika unutar internog tržište i izmjene i dopune uredbi (EZ) br. 2006/2004 i (EU) 2017/2394 i Direktive 2009/22/EZ [u daljnjem tekstu: Uredba (EU) 2018/302], potrošač je i poduzetnik koji je kupac prema Uredbi (EU) 2018/302.
Potrošački ugovor : ugovor u kojem je jedna od strana potrošač
Funkcionalnost : sposobnost robe koja sadrži digitalne elemente, digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu da obavlja funkcije prikladne svojoj namjeni
Proizvođač : proizvođač Robe, u slučaju uvezene Robe, uvoznik koji robu unosi na područje Europske unije i svaka osoba koja se predstavlja kao proizvođač navodeći naziv, zaštitni znak ili drugi prepoznatljivi znak Roba.
Interoperabilnost : sposobnost dobra, digitalnog sadržaja ili digitalne usluge koja sadrži digitalne elemente da radi zajedno s hardverom i softverom koji se razlikuje od onog s kojim se ista vrsta dobra, digitalnog sadržaja ili digitalne usluge obično koristi.
Kompatibilnost : sposobnost robe, digitalnog sadržaja ili digitalne usluge koja sadrži digitalne elemente da rade zajedno, bez potrebe za preinakom, s hardverom ili softverom s kojim se ista vrsta robe, digitalnog sadržaja ili digitalnih usluga obično koristi.
Web stranica : ova web stranica, koja se koristi za sklapanje ugovora
Ugovor : Kupoprodajni ugovor sklopljen između Prodavatelja i Kupca putem web stranice i elektroničke pošte.
Trajni nosač podataka : bilo koji uređaj koji potrošaču ili tvrtki omogućuje pohranjivanje podataka upućenih njemu osobno na način koji mu je dostupan u budućnosti i tijekom vremenskog razdoblja koje odgovara namjeni podataka, te prikaz pohranjenih podataka u nepromijenjenom obliku
Sredstvo koje omogućuje komunikaciju između udaljenih strana : sredstvo prikladno za davanje ugovorne izjave u odsutnosti stranaka – radi sklapanja ugovora. Takva sredstva uključuju posebno obrazac s adresom ili bez nje, standardno pismo, oglas objavljen u tiskovnom proizvodu s narudžbenicom, katalog, telefon, faks i sredstvo za pristup Internetu.
Ugovor na daljinu : potrošački ugovor sklopljen u okviru sustava prodaje na daljinu organiziranog za pružanje roba ili usluga iz ugovora, bez istovremene fizičke prisutnosti ugovornih strana, pri čemu za sklapanje ugovora ugovorne strane koriste isključivo sredstvo komunikacije između osoba na daljinu.
Poduzetnik : osoba koja djeluje u okviru svoje profesije, samostalnog zanimanja ili poslovne djelatnosti
Kupac/Vi : osoba koja sklapa ugovor dajući ponudu za kupnju putem web stranice.
Jamstvo : U slučaju ugovora sklopljenih između potrošača i poduzeća (u daljnjem tekstu: potrošački ugovor) u skladu s Građanskim zakonikom,
- jamstvo za izvršenje ugovora, koje poduzeće dobrovoljno preuzima za pravilno izvršenje ugovora uz ili u nedostatku svoje zakonske obveze, i
- obvezno jamstvo na temelju zakona
Kupoprodajna cijena : naknada plaćena za robu i pružanje digitalnog sadržaja.
Relevantno zakonodavstvo
Ugovor je uređen odredbama mađarskog zakona, a posebno se primjenjuju sljedeći zakoni:
- Zakon CLV iz 1997. o zaštiti potrošača
- Zakon CVIII iz 2001. o određenim pitanjima usluga elektroničke trgovine i usluga povezanih s informacijskim društvom
- Zakon V iz 2013. o Građanskom zakoniku
- Uredba Vlade 151/2003 (IX.22.) o obveznom jamstvu za trajnu potrošnu robu
- Uredba 10/2024. (VI.28.) Ministra unutarnjih poslova o određivanju opsega trajne robe široke potrošnje koja podliježe obveznom jamstvu
- Uredbom Vlade 45/2014. (II.26.) o detaljnim pravilima ugovora između potrošača i poduzeća
- Uredba br. 19/2014 (IV.29.) Ministarstva nacionalnog gospodarstva o postupovnim pravilima za rješavanje jamstvenih zahtjeva u vezi s robom koja se prodaje prema ugovoru između potrošača i poduzeća
- Zakon LXXVI iz 1999. o autorskim pravima
- Zakon CXII iz 2011. o pravu na informacijsko samoodređenje i slobodi informiranja
- UREDBA (EU) 2018/302 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 28. veljače 2018. o borbi protiv neopravdanog geoblokiranja i drugih oblika diskriminacije na temelju državljanstva, mjesta prebivališta ili poslovnog nastana korisnika unutar unutarnjeg tržišta i o izmjeni uredbi 2006/2004/EZ i (EU) 2017/2394 i Direktive 2009/22/EZ
- UREDBA (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. o zaštiti fizičkih osoba u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka)
- Uredba Vlade 373/2021. (VI. 30.) o detaljnim pravilima za ugovore između potrošača i poduzeća o prodaji robe, pružanju digitalnog sadržaja i pružanju digitalnih usluga
Opseg i prihvaćanje GTC-a
Sadržaj ugovora sklopljenog između nas određen je ovim Općim uvjetima (u daljnjem tekstu: OU), uz odredbe važećih prisilnih zakonskih propisa. Sukladno tome, ovi Opći uvjeti sadrže prava i obveze Vas i nas, uvjete za sklapanje ugovora, rokove izvršenja, uvjete isporuke i plaćanja, pravila o odgovornosti te uvjete za korištenje prava na odustanak.
Tehničke informacije potrebne za korištenje web stranice, a koje nisu sadržane u ovim Općim uvjetima, osigurane su drugim informacijama dostupnima na web stranici.
Prije finalizacije narudžbe dužni ste se upoznati s odredbama ovih Općih uvjeta.
Jezik ugovora, oblik ugovora
Jezik ugovora obuhvaćenih ovim Općim uvjetima je mađarski.
Ugovori obuhvaćeni ovim Općim uvjetima ne smatraju se pisanim ugovorima i ne pohranjuju ih Prodavatelj.
E-račun
Naša tvrtka koristi elektroničko fakturiranje u skladu s odjeljkom 175 Zakona CXXVII iz 2007. Prihvaćanjem ovih Općih uvjeta pristajete na korištenje elektroničkog fakturiranja.
Cijene
Cijene su izražene u eurima (EUR) i uključuju PDV prema zemlji kupca (bruto cijene). Ne može se isključiti mogućnost da Prodavatelj može promijeniti cijene iz razloga poslovne politike. Promjena cijena ne odnosi se na već sklopljene ugovore. Ako je Prodavatelj netočno naveo cijenu i zaprimljena je narudžba za Robu, a ugovorne strane još nisu sklopile ugovor, Prodavatelj će postupiti u skladu s klauzulom “Postupak za netočnu cijenu” OUP-a.
Postupak u slučaju neispravne cijene
Jasno netočno prikazanim cijenama smatraju se:
- Cijena 0 EUR,
- cijena umanjena za popust, ali pogrešno izračunata u odnosu na postotak popusta naveden uz originalnu cijenu (npr. kod Proizvoda čija je cijena 100 EUR prikazan je popust od 20 %, ali umjesto točnih 80 EUR, Proizvod je netočno ponuđen za 50 EUR, što je sniženo na temelju netočnog izračuna, a ne prema postotku).
U slučaju da je navedena netočna cijena, Prodavatelj će ponuditi mogućnost kupnje Robe po stvarnoj cijeni, s tim podacima Kupac može odlučiti hoće li Robu naručiti po stvarnoj cijeni ili će otkazati narudžbu bez ikakvih štetnih pravnih posljedica. .
Mogućnosti rješavanja pritužbi i pravne provedbe
Potrošač može podnijeti zahtjev za priznavanje jamstva, jamstva za proizvod ili jamstvo u vezi s Robom ili prigovor radi otklanjanja povrede pojedinog prava ili interesa (prigovor potrošača temeljem Zakona o zaštiti potrošača) koji se odnosi na ponašanje, radnju ili propust Prodavatelja. ili osoba koja djeluje u interesu ili u korist Prodavatelja izravno vezana uz distribuciju ili prodaju robe potrošačima, putem sljedećih podataka za kontakt i načina:
- Osobno usmeno na adresu: Hungary, 4031 Debrecen, Harsona Street 60. Fanbase Kft. skladište
- Radno vrijeme službe za korisnike:
Ponedjeljak: 09:00-16:00
Utorak:
09:00-16:00
Srijeda: 09:00-16:00 Četvrtak: 09:00-16:00
Petak: 09:00-16:00
Subota: zatvoreno
Nedjelja: Zatvoreno
- Pisano putem sljedeće web stranice: https://fanbaseshop.eu
- Pisano putem sljedeće adrese e-pošte: info@fanbaseshop.eu
- Pisano poštom: Mađarska, 4029 Debrecen, Fényes udvar 13, 7. kat, vrata 24
Prodavatelj nije dužan postupati s jamstvom potrošača, jamstvom za proizvod ili jamstvenim zahtjevom prema odredbama Zakona o reklamacijama potrošača, već prema posebnom zakonu.
Potrošač može izjaviti svoj prigovor prema Zakonu o zaštiti potrošača, a to je prigovor na otklanjanje povrede pojedinog prava ili interesa u vezi s ponašanjem, radnjom ili propustom poduzeća ili osobe koja djeluje u interesu ili koristi poduzeća neposredno povezanog s na distribuciju ili prodaju robe potrošačima, usmeno ili pismeno poduzeću - s izuzetkom zahtjeva za jamstvo za robu, jamstvo za proizvod ili jamstvo.
Poduzeće je dužno usmenu pritužbu odmah ispitati i po potrebi otkloniti . Ako se potrošač ne slaže s postupanjem po prigovoru ili ako nije moguće odmah ispitati prigovor, poduzeće je dužno odmah evidentirati prigovor i svoje stajalište o njemu, au slučaju usmenog prigovora priopćenog osobno, predati njegovu kopiju potrošaču na licu mjesta. U slučaju usmenog prigovora priopćenog telefonom ili korištenjem drugih elektroničkih komunikacijskih usluga, dužan ga je uputiti potrošaču najkasnije u roku od 30 dana - sukladno odredbama koje se odnose na odgovor na pisani prigovor - istovremeno s sadržajan odgovor. U suprotnom dužan je postupiti s pismenim prigovorom na sljedeći način.
Poduzeće će, osim ako nije drugačije propisano izravno primjenjivim pravnim aktom Europske unije, odgovoriti na pisani prigovor u pisanom obliku i poduzeti mjere da ga priopći u roku od trideset dana od primitka na obrazloženi način . U slučaju odbijanja prigovora, poduzeće će pisanim putem obavijestiti potrošača o tijelu ili tijelu za mirenje kod kojeg može podnijeti prigovor, ovisno o njegovoj prirodi. Podaci također uključuju sjedište, podatke o telefonu i internetu te poštansku adresu nadležnog tijela ili tijela za mirenje u mjestu prebivališta ili boravišta potrošača. Informacija također uključuje je li poduzeće dalo opću izjavu o podvrgavanju odluci Tijela za mirenje.
Ukoliko se potencijalni potrošački spor između Prodavatelja i potrošača ne riješi tijekom pregovora, potrošaču su na raspolaganju sljedeća pravna sredstva:
Postupak zaštite potrošača
Pritužbe se mogu podnijeti tijelima za zaštitu potrošača. Ukoliko potrošač uoči povredu svojih prava potrošača, ima pravo podnijeti prigovor tijelu za zaštitu potrošača nadležnom prema mjestu njegovog prebivališta. Nakon ocjene prigovora, tijelo odlučuje o provođenju postupka zaštite potrošača. Poslove prvostupanjskog tijela za zaštitu potrošača obavljaju uredi glavnog grada i županije nadležni prema mjestu prebivališta potrošača, čiji se popis nalazi ovdje: http://www.kormanyhivatalok.hu/
Sudski postupak
Kupac ima pravo ostvariti svoje potraživanje koje proizlazi iz potrošačkog spora pred sudom u građanskom postupku u skladu s odredbama Zakona V iz 2013. o Građanskom zakoniku i Zakona CXXX iz 2016. o Zakonu o građanskom postupku.
Postupak nagodbenog vijeća
Ako je Vaš prigovor potrošača odbijen, imate se pravo obratiti Nagodbenom vijeću nadležnom prema Vašem prebivalištu ili boravištu, odnosno onom koje ste naveli u svom zahtjevu. Uvjet za pokretanje postupka nagodbenog vijeća je da potrošač pokuša riješiti spor neposredno s predmetnom tvrtkom.
Tijelo za mirenje – osim ako potrošač ne zatraži osobno saslušanje – održava saslušanje online, bez osobne prisutnosti, putem elektroničkog uređaja koji istovremeno omogućuje audio i video prijenos (u daljnjem tekstu: online saslušanje).
Društvo je dužno surađivati u postupku nagodbenog tijela, u okviru kojega smo dužni dostaviti svoj odgovor nagodbenom tijelu u roku na koji ga tijelo za nagodbu pozove. Uz iznimku primjene Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 21. svibnja 2013. o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/ EK, društvo je dužno osigurati sudjelovanje osobe ovlaštene za sklapanje nagodbe na ročištu. Ovlašteni predstavnik društva za sklapanje nagodbe mora sudjelovati online na online ročištu. Ako potrošač zatraži osobno saslušanje, ovlašteni predstavnik tvrtke za sklapanje nagodbe mora sudjelovati na ročištu barem putem interneta.
Više informacija o odborima za nagodbu dostupno je ovdje: https://www.bekeltetes.hu
Kontakt podaci mjesno nadležnih tijela za mirenje:
Budimpeštansko vijeće za nagodbu Kontakt: |
Sjedište nagodbenog vijeća Baranjske županije Kontakt podaci: |
Sjedište odbora za nagodbu županije Borsod-Abaúj-Zemplén Kontakt: |
Sjedište Odbora za nagodbu županije Csongrád-Csanád Kontakt: |
Sjedište odbora za nagodbu županije Fejér Kontakt: |
Sjedište odbora za nagodbu županije Győr-Moson-Sopron Kontakt: |
Sjedište vijeća za nagodbu županije Hajdú-Bihar Kontakt: |
Sjedište Odbora za nagodbu okruga Pešta Kontakt: |
Postupak Nagodbenog vijeća za osobe koje se ne smatraju potrošačima
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač je udruga građana, vjerska pravna osoba, višestambena zajednica, stambena zadruga koja djeluje u svrhe izvan svog samostalnog zanimanja i gospodarske djelatnosti, koja kupuje, naručuje, prima, koristi, rabi robu ili je primatelj. komercijalne komunikacije ili ponude u vezi s robom, te se smatra potrošačem u kontekstu postupka Nagodbenog vijeća.
Arbitražno vijeće je ovlašteno provjeriti i ispitati postojanje potrošačke kvalitete. Primjenjiva su pravila postupka sastavljena pod Arbitražnim vijećem.
Platforma za online rješavanje sporova
Europska komisija izradila je web stranicu na kojoj se potrošači mogu registrirati i rješavati svoje sporove vezane uz kupnju putem interneta ispunjavanjem zahtjeva, izbjegavajući sudske postupke. Na taj način potrošači mogu ostvariti svoja prava, a da ih, primjerice, ne ometa udaljenost.
Ako želite podnijeti pritužbu na proizvod ili uslugu kupljenu online, a ne želite nužno ići na sud, možete upotrijebiti alat za online rješavanje sporova.
Na portalu Vi i trgovac protiv kojeg imate pritužbu možete zajednički odabrati tijelo za rješavanje sporova kojem želite povjeriti rješavanje pritužbe.
Platforma za online rješavanje sporova dostupna je ovdje: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Autorska prava
Sukladno članku 1. stavku 1. Zakona o autorskim pravima LXXVI iz 1999. (u daljnjem tekstu: Zakon o autorskim pravima), web stranica se smatra autorskim djelom, stoga su svi njezini dijelovi zaštićeni autorskim pravom. Sukladno članku 16. stavak 1. Zakona o autorskim pravima zabranjeno je neovlašteno korištenje grafičkih i programskih rješenja, računalnih programa na web stranici, kao i korištenje bilo koje aplikacije kojom se može mijenjati web stranica ili bilo koji njezin dio. Bilo koji materijal može se preuzimati s web stranice i njezine baze podataka samo uz pisani pristanak vlasnika autorskih prava, uz referencu na web stranicu i naznaku izvora. Vlasnik autorskih prava: Fanbase Kft.
Ostale recenzije
- Recenzije koje se pojavljuju na "recenzijama o nama" i "stranicama proizvoda" sva su mišljenja stvarnih kupaca.
- Svoju recenziju možete poslati na stranici kojoj možete pristupiti putem jedinstvene veze poslane na adresu e-pošte koju ste naveli prilikom kupnje.
- Korisnici imaju 30 kalendarskih dana da to učine nakon primitka paketa.
- Poslane recenzije pojavit će se odmah nakon slanja, bez moderiranja ili posebnog dopuštenja.
- Naknadna, administratorska moderacija će se održati ako mišljenje opisano u poslanoj recenziji ne odražava stvarnost. Moderacija se neće održati samo zato što je dano mišljenje negativno.
- Kupac ima mogućnost izmjene ocjene koju je poslao putem naše korisničke službe.
- Koristimo metodu izračuna neponderirane aritmetičke sredine za sažetak ocjena.
- Na kraju recenzije recenzent može odlučiti želi li da se njegova recenzija prikazuje kao "Anonimna", s punim imenom ili prezimenom ili sa skraćenim prezimenom i punim imenom.
Djelomična nevaljanost, kodeks ponašanja
Ako je bilo koja klauzula Općih uvjeta pravno nepotpuna ili nevaljana, ostale će klauzule ugovora ostati važeće, a umjesto nevaljanog ili netočnog dijela primjenjivat će se odredbe relevantnih zakona.
Prodavatelj nema kodeks ponašanja prema potrošačima prema Zakonu o zabrani nepoštenog trgovačkog ponašanja.
Podaci o poslovanju robe koja sadrži digitalne elemente i primjenjivim mjerama tehničke zaštite
Dostupnost poslužitelja koji pružaju podatke prikazane na web stranici je preko 99,9% godišnje. Redovito se izrađuju sigurnosne kopije cjelokupnog podatkovnog sadržaja, kako bi se u slučaju problema mogao vratiti izvorni podatkovni sadržaj. Podaci prikazani na web stranici pohranjeni su u MSSQL i MySQL bazama podataka. Osjetljivi podaci pohranjuju se uz odgovarajuću enkripciju, a za njihovo kodiranje koristimo hardversku podršku ugrađenu u procesor.
Informacije o bitnim karakteristikama Robe
Informacije o bitnim značajkama Robe dostupne za kupnju na web stranici pružamo u opisima svake Robe.
Ispravak pogrešaka u unosu podataka - Odgovornost za točnost unesenih podataka
Tijekom procesa naručivanja imate mogućnost izmjene podataka koje ste unijeli prije finalizacije narudžbe (klikom na tipku natrag u pregledniku otvorit će vam se prethodna stranica, tako da unesene podatke možete ispraviti čak i ako ste već prešli na sljedeća stranica). Imajte na umu da je vaša odgovornost da točno unesete podatke jer će Roba biti fakturirana i isporučena na temelju podataka koje ste unijeli. Napominjemo da pogrešno upisana e-mail adresa ili prostor za pohranu poštanskog sandučića može rezultirati izostankom dostave potvrde i onemogućiti sklapanje ugovora. Ako je Kupac finalizirao svoju narudžbu i otkrije grešku u navedenim podacima, mora što je prije moguće pokrenuti izmjenu svoje narudžbe. O izmjeni neispravne narudžbe Kupac može obavijestiti Prodavatelja slanjem pisma s e-mail adrese koju je naveo prilikom narudžbe ili pozivom Prodavatelju.
Korištenje web stranice
Za kupnju nije potrebna registracija.
Odabir proizvoda
Klikom na kategorije proizvoda na web stranici možete odabrati željenu familiju proizvoda, a unutar nje i pojedinačnu Robu. Klikom na pojedinu Robu pronaći ćete fotografiju, broj artikla, opis i cijenu Robe. U slučaju kupnje morate platiti cijenu navedenu na web stranici.
Dodaj u košaricu
Nakon odabira proizvoda, možete kliknuti gumb "Dodaj u košaricu" kako biste stavili bilo koji broj proizvoda u košaricu bez ikakve obveze kupnje ili plaćanja, jer stavljanje proizvoda u košaricu ne predstavlja ponudu.
Preporučamo da Robu dodate u košaricu čak i ako niste sigurni da li želite kupiti danu Robu, jer ćete tako jednim klikom vidjeti koju ste Robu u datom trenutku odabrali, a možete pogledati i usporedite ih na jednom ekranu. Sadržaj košarice se može slobodno mijenjati sve dok se narudžba ne finalizira - dok se ne pritisne gumb "Završi narudžbu" - te se bilo koja Roba može ukloniti iz košarice, nova Roba se može dodati u košaricu ili željena količina. promijenjeno.
Ako odabrani proizvod dodate u košaricu, pojavit će se poseban prozor s tekstom “Proizvod dodan u košaricu”. Ukoliko ne želite odabrati više proizvoda kliknite na gumb “Nastavi u košaricu”! Želite li ponovo pregledati odabrani proizvod ili dodati drugi proizvod u košaricu, kliknite na gumb “Natrag na proizvod”!
Pogledaj košaricu
Dok koristite web stranicu, u bilo kojem trenutku možete provjeriti sadržaj svoje košarice klikom na ikonu “View Cart” na vrhu web stranice. Ovdje možete ukloniti odabranu robu iz košarice ili promijeniti količinu robe. Nakon izmjene, sustav će prikazati informacije koje odgovaraju podacima koje ste promijenili, uključujući cijenu Robe dodane u košaricu.
Ukoliko ne želite odabrati dodatnu Robu i dodati je u košaricu, možete nastaviti s kupnjom klikom na gumb “Pristupi na blagajnu”.
Unesite podatke o kupcu
Nakon pritiska na tipku “Pristupi na blagajnu” prikazat će se sadržaj košarice i ukupna kupoprodajna cijena koju trebate platiti za kupnju Robe koju ste odabrali. U polju “Načini dostave” potrebno je naznačiti želite li naručenu robu preuzeti osobno (osobno preuzimanje) ili zatražiti dostavu. U slučaju dostave, sustav će naznačiti naknadu za dostavu koju ste dužni platiti prilikom narudžbe.
U tekstualni okvir "Detalji narudžbe" možete unijeti svoje puno ime, adresu, e-mail adresu i broj telefona. U tekstnom okviru "Načini dostave" sustav automatski pohranjuje podatke unesene u rubriku "Detalji narudžbe". Ako zatražite dostavu na drugu adresu, kliknite na gumb "Dat ću drugu adresu za dostavu". U tekstualni okvir "Bilješke o narudžbama za administratora" možete unijeti sve dodatne informacije koje želite.
Pregled narudžbi
Nakon što ispunite gornja tekstualna polja, možete nastaviti proces naručivanja klikom na gumb "Nastavi na sljedeći korak" ili možete izbrisati/ispraviti do sada unesene podatke klikom na gumb "Izmijeni". Na sadržaj košarice možete se vratiti klikom na gumb "Promijeni košaricu". Ako kliknete gumb "Spremi", bit ćete prebačeni na stranicu "Načini plaćanja". Ovdje možete vidjeti sažetak podataka koje ste prethodno unijeli, uključujući sadržaj košarice, korisnika, podatke o naplati i otpremi te iznos koji morate platiti (ovdje ne možete promijeniti te podatke, osim ako ne kliknete gumb "Izmijeni") .
Finalizacija narudžbe (izrada ponude)
Ako ste zadovoljni da sadržaj košarice za kupnju odgovara Robi koju želite naručiti i da su vaši podaci točni, svoju narudžbu možete dovršiti klikom na gumb "Naruči". Podaci navedeni na web stranici ne predstavljaju ponudu za sklapanje ugovora od strane Prodavatelja. U slučaju narudžbi koje podliježu ovim Općim uvjetima, vi se smatrate ponuditeljem.
Pritiskom na gumb "Naruči" izričito potvrđujete da se vaša ponuda smatra izvršenom te da vaša izjava - ako je potvrdi Prodavatelj u skladu s ovim Općim uvjetima - podrazumijeva obvezu plaćanja. Prodavatelj je dužan Kupcu odmah elektronički potvrditi primitak narudžbe. Ukoliko ova potvrda ne stigne do Kupca u očekivanom roku, ovisno o vrsti usluge, računatom od slanja narudžbe Kupca, a najkasnije u roku od 48 sati, Kupac se oslobađa ponude ili ugovorne obveze.
Obrada narudžbi, sklapanje ugovora
Narudžbe se obrađuju u dvije faze. Možete naručiti bilo kada. Najprije ćete dobiti automatsku potvrdu vaše narudžbe, koja samo bilježi činjenicu da je vaša narudžba zaprimljena putem web stranice, ali ta potvrda ne predstavlja prihvaćanje vaše ponude. Ukoliko primijetite da e-mail s automatskom potvrdom sadrži netočne podatke o Vama (npr. ime, adresa za dostavu, telefonski broj i sl.), dužni ste nas o tome odmah obavijestiti e-mailom – istovremeno s pružanjem točne informacije. Ako ne primite automatski potvrdni e-mail u roku od 24 sata od slanja narudžbe, kontaktirajte nas jer je moguće da vaša narudžba nije primljena u naš sustav iz tehničkih razloga.
Nakon slanja ponude, Prodavatelj će potvrditi Vašu ponudu drugom e-poštom. Ugovor je sklopljen kada Vam e-mail potvrde koji je poslao Prodavatelj postane dostupan u Vašem sustavu e-pošte (druga potvrda, prihvaćanje ponude).
Dostava i načini plaćanja
Ovdje možete saznati o trenutnim načinima dostave i plaćanja za vašu zemlju isporuke:
Rok završetka
Opći rok isporuke narudžbe je maksimalno 30 dana od dana potvrde narudžbe. U slučaju kašnjenja od strane Prodavatelja, Kupac ima pravo odrediti dodatni rok. Ukoliko Prodavatelj ne izvrši isporuku u dodatnom roku, Kupac ima pravo odustati od ugovora. Za svaki način dostave uvijek ćemo navesti rok isporuke koji se može razlikovati od općeg roka isporuke.
Zadržavanje prava, klauzula o vlasništvu
Ako ste prethodno naručili Robu i niste je primili tijekom isporuke (osim u slučaju kada ste iskoristili svoje pravo na odustanak), ili je Roba vraćena Prodavatelju s naznakom da se ne može isporučiti, Prodavatelj će uvjetovati ispunjenje narudžbe o akontaciji kupoprodajne cijene i troškova dostave.
Prodavatelj može zadržati isporuku Robe dok se ne uvjeri da je plaćanje cijene Robe uspješno izvršeno korištenjem rješenja za elektroničko plaćanje (uključujući slučaj kada, u slučaju Robe plaćene bankovnim prijenosom, Kupac prenosi kupoprodajnu cijenu u valuti svoje države članice, a Prodavatelj ne prima puni iznos kupoprodajne cijene i naknade za dostavu zbog konverzije, bankovnih provizija i troškova). Ukoliko cijena Robe nije plaćena u cijelosti, Prodavatelj može pozvati Kupca radi nadoplate kupoprodajne cijene.
Informacije za potrošače
Informacije o pravu potrošača kupca na odustanak
Prema odjeljku 8:1. Stavkom 1. točkom 3. Građanskog zakona, potrošačem se smatra samo fizička osoba koja djeluje izvan svog zvanja, samostalnog zanimanja ili poslovne djelatnosti, pa pravne osobe ne mogu ostvariti pravo na odustanak bez obrazloženja!
Prema odjeljku 20. Vladine uredbe 45/2014. (II. 26.), potrošač ima pravo na odustanak bez navođenja razloga. Potrošač može iskoristiti svoje pravo na odustanak
a) U slučaju ugovora o prodaji Robe,
aa) Robe,
b) u slučaju prodaje više Roba, ako se pojedinačna Roba isporučuje u različito vrijeme, zadnja isporučena Roba,
Potrošač ili treća strana osim prijevoznika koju odredi potrošač može ostvariti ovo pravo u roku od 14 kalendarskih dana od datuma primitka robe.
Odredbe ove klauzule ne utječu na pravo potrošača na ostvarivanje prava na odustanak navedeno u ovoj klauzuli tijekom razdoblja između datuma sklapanja ugovora i datuma primitka Robe.
Ako je potrošač dao ponudu za sklapanje ugovora, potrošač ima pravo povući ponudu prije sklapanja ugovora, čime prestaje obvezujuće narav ponude za sklapanje ugovora.
Ako Prodavatelj nije obavijestio potrošača o roku i drugim uvjetima za ostvarivanje prava na odustanak (osobito onima navedenima u Odjeljku 22. Vladine uredbe) i o predlošku izjave u Dodatku 2, gore navedeni rok za odustanak bit će produžen za 12 mjeseci. Ako je Prodavatelj potrošaču dostavio informaciju o ostvarivanju prava na odustanak unutar 12 mjeseci od isteka roka za odustanak, rok za odustanak ili raskid ističe 14. dana od dostave tih informacija.
Izjava o povlačenju, ostvarivanje prava potrošača na povlačenje ili raskid
Potrošač može ostvariti svoje pravo predviđeno odjeljkom 20 Vladine uredbe 45/2014. (II. 26.) jasnom izjavom u tom smislu ili korištenjem predloška izjave koji se može preuzeti s web stranice.
Valjanost potrošačeve izjave o odustajanju
Smatra se da je pravo na odustanak iskorišteno u roku ako potrošač u roku pošalje svoju izjavu.
U slučaju pisanog povlačenja ili raskida, dovoljno je poslati izjavu o povlačenju ili raskidu u roku.
Potrošač snosi teret dokazivanja da je iskoristio svoje pravo na odustanak u skladu s ovom odredbom.
Prodavatelj je dužan potrošačevu izjavu o odustajanju potvrditi na elektroničkom mediju po njezinom primitku.
Obveze Prodavatelja u slučaju odustajanja potrošača
Prodavateljeva obveza povrata novca
Ako se potrošač povuče iz ugovora u skladu s odjeljkom 22 Vladine uredbe 45/2014 (II. 26.), Prodavatelj će vratiti puni iznos koji je potrošač platio kao naknadu, uključujući troškove nastale u vezi s izvedbom, uključujući naknadu za dostavu, najkasnije četrnaest dana nakon datuma kada je potrošač saznao za povlačenje. Imajte na umu da se ova odredba ne odnosi na dodatne troškove nastale odabirom načina prijevoza koji nije najjeftiniji standardni način prijevoza.
Način Prodavateljeve obveze povrata novca
U slučaju odustajanja ili raskida ugovora u skladu s Odjeljkom 22 Vladine uredbe 45/2014 (II. 26.), Prodavatelj će vratiti iznos koji duguje potrošaču na isti način kao i način plaćanja koji je potrošač koristio. Uz izričitu suglasnost potrošača, Prodavatelj može upotrijebiti drugi način plaćanja za povrat novca, ali potrošaču zbog toga ne smije naplatiti nikakve dodatne naknade. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakvo kašnjenje koje proizlazi iz netočnog i/ili netočnog broja bankovnog računa ili poštanske adrese koju je naveo potrošač.
Dodatni troškovi
Ako potrošač izričito odabere način prijevoza koji nije najjeftiniji standardni način prijevoza, Prodavatelj nije dužan nadoknaditi nastale dodatne troškove. U tom slučaju dužni smo nadoknaditi iznos do iznosa navedenih općih cijena dostave.
Pravo zadržavanja
Prodavatelj može zadržati iznos koji duguje potrošaču sve dok potrošač ne vrati robu ili ne dokaže bez sumnje da je vraćena; što je ranije. Ne možemo prihvatiti pošiljke poslane pouzećem ili kurirskom službom.
U slučaju odustajanja ili prestanka obveza potrošača
Povrat robe
Ako potrošač odustane od ugovora u skladu s Odjeljkom 22 Vladine Uredbe 45/2014 (II. 26.), dužan je vratiti Robu odmah, ali najkasnije u roku od četrnaest dana od datuma obavijesti o odustajanju, ili predati Prodavatelju ili osobi koju je Prodavatelj ovlastio za preuzimanje Robe. Povrat se smatra izvršenim u roku ako potrošač pošalje Robu prije isteka roka.
Snosi izravne troškove vezane uz povrat Robe
Potrošač snosi izravne troškove povrata Robe. Roba se mora vratiti na adresu Prodavatelja. Ako Prodavatelj Robu prodaje i u poslovnom prostoru, a potrošač svoje pravo na odustanak ostvari osobno u poslovnom prostoru obrta, ima pravo istovremeno vratiti Robu u obrt. Ako potrošač raskine ugovor o pružanju usluga sklopljen izvan poslovnog prostora ili između udaljenih strana nakon početka izvršenja, dužan je poduzeću platiti naknadu razmjernu uslugama pruženim do dana obavijesti o raskidu. posao. Iznos koji potrošač treba platiti razmjerno određuje se na temelju ukupnog iznosa naknade dogovorene u ugovoru plus porez. Ukoliko potrošač dokaže da je tako utvrđeni ukupan iznos previsok, razmjerni iznos će se izračunati na temelju tržišne vrijednosti usluga pruženih do dana raskida ugovora. Napominjemo da nismo u mogućnosti prihvatiti robu vraćenu pouzećem ili poštom.
Obveza potrošača za amortizaciju
Potrošač je odgovoran za bilo kakvu amortizaciju koja proizlazi iz uporabe koja prelazi onu potrebnu za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja Robe.
Ako se, prema važećim zakonima, pravo na povlačenje ne može ostvariti ili se može ostvariti samo uz uvjete, Kupac nema pravo niti na probno korištenje.
Pravo na odustajanje ne može se ostvariti u sljedećim slučajevima:
Prodavatelj izričito skreće vašu pozornost na činjenicu da ne možete iskoristiti svoje pravo na odustajanje u slučajevima navedenim u odjeljku 29 (1) Vladine uredbe 45/2014 (II.26.):
- nakon što je usluga u potpunosti obavljena, međutim, ako ugovor stvara obvezu plaćanja za potrošača, ova se iznimka može pozvati samo ako je izvedba započela uz izričit prethodni pristanak potrošača i potrošačevu potvrdu da će izgubiti svoje pravo na odustanak. čim poduzeće u potpunosti izvrši ugovor;
- u vezi s proizvodom ili uslugom na čiju cijenu ili naknadu poduzeće na financijskom tržištu ne može utjecati i podložna je mogućim fluktuacijama tijekom razdoblja navedenog za ostvarivanje prava na povlačenje;
- u slučaju Robe koja nije montažna i koja je proizvedena prema uputama potrošača ili na njegov izričiti zahtjev, ili u slučaju Robe koja je jasno prilagođena potrošaču;
- s obzirom na robu koja je kvarljiva ili ima kratak rok trajanja;
- u odnosu na Robu u zatvorenoj ambalaži koja se zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga ne može vratiti nakon otvaranja nakon isporuke;
- u pogledu Robe koja je, po svojoj prirodi, neodvojivo pomiješana s drugom Robom nakon isporuke;
- za alkoholno piće čija stvarna vrijednost ovisi o tržišnim kolebanjima na način na koji poduzetnik ne može utjecati, a čiju su cijenu ugovorne strane ugovorile prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora, ali je ugovor ispunjen tek nakon tridesetog dana od zaključak;
- u slučaju poslovnog ugovora u kojem poduzeće posjećuje potrošača na izričit zahtjev potrošača radi obavljanja hitnih popravaka ili radova održavanja;
- u vezi s prodajom i kupnjom zapečaćenih audio ili video zapisa i kopija računalnog softvera, ako je potrošač otvorio ambalažu nakon dostave;
- u pogledu novina, časopisa i časopisa, osim ugovora o pretplati;
- kod ugovora sklopljenih na javnoj dražbi;
- kod ugovora o pružanju usluga smještaja, osim usluge stanovanja, ugovora o prijevozu, najmu automobila, cateringa ili usluge vezane uz aktivnosti u slobodno vrijeme, ako je ugovorom određen rok ili rok;
- u pogledu digitalnog sadržaja dostavljenog na nematerijalnom mediju, ako je Prodavatelj započeo s izvođenjem uz izričitu prethodnu suglasnost potrošača, a potrošač je istovremeno izjavio da prihvaća činjenicu da će izgubiti pravo na odustanak nakon početka učinak, a tvrtka je poslala potvrdu potrošaču.
Informacije o jamstvima za proizvode i jamstvima o jamstvu sukladnosti robe u odnosu na potrošačke ugovore
Ovaj dio informacija za potrošače pripremljen je na temelju ovlaštenja iz Odjeljka 11. (5) Vladine Uredbe 45/2014 (II.26.) i uzimajući u obzir Dodatak 3 Vladine Uredbe 45/2014 (II.26. )
Informacije o potrošačima odnose se isključivo na Kupce koji se smatraju potrošačima; pravila koja se primjenjuju na kupce koji se ne smatraju potrošačima uključena su u posebno poglavlje.
Zahtjevi za izvršenje u skladu s ugovorom kod potrošačkog ugovora
Zahtjevi za sukladnost s ugovorom općenito za robu koja se prodaje prema potrošačkim ugovorima i robu koja sadrži digitalni element
Roba i izvedba moraju biti u skladu sa zahtjevima navedenim u Uredbi Vlade 373/2021. (VI.30.) u vrijeme izvedbe.
Da bi se izvedba smatrala u skladu s ugovorom, Roba koja je predmet ugovora mora
- mora udovoljavati opisu, količini, kvaliteti, vrsti i funkcionalnosti, kompatibilnosti, interoperabilnosti i drugim karakteristikama navedenim u ugovoru
- moraju biti prikladni za bilo koju namjenu koju odredi potrošač, a na koju je potrošač upozorio prodavatelja najkasnije prilikom sklapanja ugovora i koju je prodavatelj prihvatio
- mora imati svu dodatnu opremu, korisničke priručnike - uključujući upute za puštanje u rad, upute za instalaciju i korisničku podršku - navedene u ugovoru, i
- moraju osigurati ažuriranja navedena u ugovoru.
Kako bi se izvedba smatrala u skladu s ugovorom - nadalje - Roba koja je predmet ugovora
- moraju biti prikladni za svrhe propisane zakonom, tehničkim standardom ili, u nedostatku tehničkog standarda, primjenjivim kodeksom ponašanja za istu vrstu robe
- moraju imati količinu, kvalitetu, performanse i druge karakteristike koje potrošač može razumno očekivati - posebno u smislu funkcionalnosti, kompatibilnosti, pristupačnosti, kontinuiteta i sigurnosti - koje su uobičajene za robu iste vrste, uzimajući u obzir svaku javnu izjavu od strane prodavatelja, njegovog predstavnika ili druge osobe uključene u opskrbni lanac u vezi s posebnim karakteristikama robe, posebno u oglasu ili na etiketi
- moraju imati pribor i upute koje potrošač može razumno očekivati - uključujući pakiranje i upute za instalaciju - i
- moraju biti u skladu sa karakteristikama i opisom Robe koju je tvrtka predstavila kao uzorak, model ili stavila na raspolaganje kao probnu verziju prije sklapanja ugovora.
Roba ne mora biti u skladu s gornjom javnom izjavom ako Prodavatelj to dokaže
- nije poznavao javnu izjavu i nije je morao znati
- javna izjava je odgovarajuće ispravljena do trenutka sklapanja ugovora, ili
- javna izjava nije mogla utjecati na odluku ovlaštene osobe da sklopi ugovor.
Neispravno izvršenje ugovora o prodaji robe
Prodavatelj će izvršiti neispravnost ako je nedostatak robe rezultat nepravilne ugradnje, pod uvjetom da:
a) puštanje u pogon dio je kupoprodajnog ugovora i izvršio ga je Prodavatelj ili pod odgovornošću Prodavatelja; ili
b) instalaciju je morao izvršiti kupac, a nepravilna instalacija rezultat je nedostataka u uputama za instalaciju koje je dostavio Prodavatelj - ili, u slučaju robe koja sadrži digitalne elemente, pružatelj digitalnog sadržaja ili digitalnog servis.
Ako je, prema kupoprodajnom ugovoru, robu stavio u rad prodavatelj ili se stavljanje u rad odvija pod odgovornošću prodavatelja, smatrat će se da je prodavatelj izvršio izvršenje kada je puštanje u rad dovršeno.
Ako, u slučaju robe koja sadrži digitalne elemente, kupoprodajni ugovor predviđa kontinuirano pružanje digitalnog sadržaja ili digitalne usluge tijekom određenog vremenskog razdoblja, Prodavatelj je odgovoran za nedostatak u digitalnom sadržaju robe ako nedostatak dogodi ili postane vidljiva unutar dvije godine od izvršenja robe u slučaju kontinuirane isporuke u razdoblju koje ne prelazi dvije godine.
Zahtjevi za sukladnost s ugovorom za robu koja sadrži digitalne elemente koja se prodaje na temelju potrošačkog ugovora
U slučaju robe koja sadrži digitalne elemente, Prodavatelj mora osigurati da potrošač bude obaviješten i prima ažuriranja digitalnog sadržaja robe ili digitalne usluge povezane s njima, uključujući sigurnosna ažuriranja, koja su neophodna za održavanje sukladnosti robu uz ugovor.
Prodavatelj je dužan ažuriranje učiniti dostupnim ako je kupoprodajni ugovor
- pruža jednokratnu isporuku digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, onda to potrošač može razumno očekivati, uzimajući u obzir vrstu i svrhu robe i digitalnih elemenata, pojedinačne okolnosti i prirodu ugovora; ili
- Ako digitalni sadržaj predviđa kontinuirano pružanje tijekom određenog razdoblja, tada u slučaju kontinuiranog pružanja koje ne prelazi dvije godine, mora se pružati za razdoblje od dvije godine od datuma isporuke robe.
Ako potrošač ne uspije instalirati dostavljena ažuriranja u razumnom roku, Prodavatelj neće biti odgovoran za bilo kakav nedostatak na robi ako je rezultat isključivo neprimjenjivanja relevantnog ažuriranja, pod uvjetom da:
a) Prodavatelj je obavijestio potrošača o dostupnosti ažuriranja i posljedicama ako ga potrošač ne instalira; i
b) neuspjeh instaliranja ažuriranja od strane potrošača ili neispravna instalacija ažuriranja od strane potrošača nije posljedica nedostatka u uputama za instalaciju koje je dostavio Prodavatelj.
Neispravna izvedba se ne može utvrditi ako je potrošač prilikom sklapanja ugovora bio izričito upoznat da se određeno svojstvo robe razlikuje od ovdje opisanog, te je tu razliku potrošač posebno i izričito prihvatio prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora.
Zahtjevi za izvršenje ugovora u slučaju prodaje digitalnog sadržaja koji se prodaje na temelju potrošačkog ugovora
Prodavatelj će kupcu osigurati digitalni sadržaj. Osim ako se strane drugačije ne dogovore, Prodavatelj će potrošaču bez nepotrebnog odgađanja nakon sklapanja ugovora pružiti digitalni sadržaj u posljednjoj dostupnoj verziji u trenutku sklapanja ugovora.
Usluga se smatra pruženom kada je digitalni sadržaj ili bilo koje rješenje potrebno za pristup ili prikladno za preuzimanje isporučeno potrošaču ili fizičkom ili virtualnom uređaju koji je potrošač odabrao za tu svrhu.
Prodavatelj mora osigurati da potrošač bude obaviješten i da prima ažuriranja digitalnog sadržaja, uključujući sigurnosna ažuriranja, koja su neophodna za održavanje sukladnosti digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom.
Ako je ugovorom predviđena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja tijekom određenog vremenskog razdoblja, sukladnost izvedbe u pogledu digitalnog sadržaja mora se osigurati tijekom cijelog trajanja ugovora.
Ako potrošač ne uspije instalirati ažuriranja koja je osigurao Prodavatelj u razumnom roku, Prodavatelj neće biti odgovoran za bilo kakav neuspjeh usluge ako je rezultat isključivo neprimjenjivanja relevantnog ažuriranja, pod uvjetom da
- Prodavatelj je obavijestio potrošača o dostupnosti ažuriranja i posljedicama ako ga potrošač ne instalira; i
- Neuspjeh kupca da instalira ažuriranje ili neispravna instalacija ažuriranja od strane potrošača nije posljedica nedostatka u uputama za instalaciju koje je dostavio Prodavatelj.
Ne može se utvrditi neispravna izvedba ako je u trenutku sklapanja ugovora potrošač bio izričito obaviješten da pojedina značajka digitalnog sadržaja odstupa od ovdje navedenih zahtjeva, a potrošač je to odstupanje posebno i izričito prihvatio u trenutku sklapanja ugovora. ugovor.
Smatrat će se da je Prodavatelj postupio neispravno ako je nedostatak usluge digitalnog sadržaja rezultat njegove nepravilne integracije u digitalno okruženje potrošača, pod uvjetom da:
- integraciju digitalnog sadržaja izvršio je prodavatelj ili je integracija provedena pod odgovornošću prodavatelja; ili
- potrošač mora integrirati digitalni sadržaj, a nepravilna integracija uzrokovana je nedostacima u uputama za integraciju koje je dostavio Prodavatelj.
Ako je ugovorom predviđeno neprekidno pružanje digitalnog sadržaja ili digitalne usluge tijekom određenog vremenskog razdoblja, Prodavatelj je odgovoran za nedostatak digitalnog sadržaja ako se nedostatak pojavi ili postane vidljiv tijekom razdoblja navedenog u ugovoru.
Ako je ugovorom predviđena jedna usluga ili niz pojedinačnih servisnih radnji, pretpostavlja se, osim ako se ne dokaže suprotno, da je nedostatak koji je potrošač prepoznao u roku od godinu dana od dana izvršenja već postojao u trenutku izvršenja. Međutim, Prodavatelj neće postupiti neispravno ako dokaže da digitalno okruženje potrošača nije kompatibilno s tehničkim zahtjevima digitalnog sadržaja ili digitalne usluge te je o tome obavijestio potrošača na jasan i razumljiv način prije sklapanja ugovora.
Potrošač je dužan surađivati s Prodavateljem kako bi Prodavatelj tehnički raspoloživim sredstvima koja zahtijevaju najmanju intervenciju Kupca provjerio je li kvar uzrokovan digitalnim okruženjem potrošača. Ako potrošač ne ispuni ovu obvezu suradnje, nakon što ga je Prodavatelj prije sklapanja ugovora o toj obvezi obavijestio na jasan i razumljiv način, teret dokazivanja je na potrošaču.
- nedostatak otkriven unutar jedne godine od izvršenja već je postojao u trenutku izvršenja, ili
- usluga zahvaćena nedostatkom prepoznatim tijekom ugovornog razdoblja nije bila u skladu s ugovorom tijekom razdoblja obavljanja usluge prema ugovoru.
Jamstvo
U kojim slučajevima možete ostvariti pravo na jamstvo?
U slučaju neispravne izvedbe od strane Prodavatelja, možete podnijeti zahtjev za jamstvo protiv Prodavatelja u skladu s Građanskim zakonikom i, u slučaju potrošačkog ugovora, Uredbom Vlade 373/2021 (VI.30.).
Koja prava imate na temelju jamstvenog zahtjeva?
Možete – po vlastitom izboru – postaviti sljedeće jamstvene zahtjeve:
Možete zatražiti popravak ili zamjenu, osim ako je ispunjenje potraživanja koje ste odabrali nemoguće ili bi podrazumijevalo nesrazmjerne dodatne troškove za Prodavatelja u usporedbi s ispunjenjem vašeg drugog potraživanja. Ako niste ili niste mogli zatražiti popravak ili zamjenu, možete zatražiti razmjerno smanjenje naknade ili - u krajnjem slučaju - možete se povući iz ugovora.
Možete se prebaciti s odabranog jamstva na drugo, ali ćete snositi trošak zamjene, osim ako je to bilo opravdano ili je Prodavatelj naveo razlog za to.
U slučaju potrošačkog ugovora, pretpostavlja se, dok se ne dokaže suprotno, da je nedostatak otkriven unutar jedne godine od datuma isporuke robe i robe koja sadrži digitalne elemente već postojao u trenutku isporuke robe, osim ako ovaj pretpostavka nije u skladu s prirodom robe ili prirodom nedostatka.
U slučaju rabljene robe, jamstvo i jamstvena prava obično se razlikuju od općih pravila. U slučaju rabljene robe također možemo govoriti o neispravnoj izvedbi, ali treba uzeti u obzir okolnosti pod kojima je Kupac mogao očekivati pojavu određenih nedostataka. Zbog zastarjelosti sve je češća pojava određenih nedostataka, zbog čega se ne može pretpostaviti da rabljena roba može imati istu kvalitetu kao novokupljena. Na temelju toga, Kupac može ostvariti svoja jamstvena prava samo u odnosu na nedostatke koji su dodatni nedostaci koji proizlaze iz uporabe i nastali su neovisno o njima. Ako je rabljena roba neispravna, a Kupac, koji je Potrošač, je o tome obaviješten prilikom kupnje, Pružatelj usluga ne odgovara za poznati nedostatak.
Prodavatelj može odbiti učiniti robu u skladu s ugovorom ako je popravak ili zamjena nemoguća ili ako bi to rezultiralo nerazmjernim dodatnim troškovima za prodavatelja, uzimajući u obzir sve okolnosti, uključujući vrijednost Robe u savršenom stanju i ozbiljnost kršenje ugovora.
Potrošač također ima pravo - ovisno o težini povrede ugovora - zahtijevati razmjerno smanjenje naknade ili raskinuti kupoprodajni ugovor ako
- Prodavatelj nije izvršio popravak ili zamjenu, ili ju je izvršio, ali nije ispunio sljedeće uvjete u cijelosti ili djelomično
- Prodavatelj mora o svom trošku osigurati povrat zamijenjene robe.
- ako popravak ili zamjena zahtijeva uklanjanje robe koja je, u skladu s prirodom i namjenom robe, stavljena u uporabu prije nego što je nedostatak postao očit, obveza popravka ili zamjene uključuje uklanjanje nesukladne robe i ugradnju zamjenske ili popravljene robe ili snošenje troškova uklanjanja ili ugradnje.
- odbio uskladiti robu s ugovorom
- došlo je do ponovljenog neispunjenja, unatoč pokušajima Prodavatelja da robu uskladi s ugovorom
- kvar u izvedbi je takve težine da opravdava trenutačno smanjenje cijene ili trenutni raskid kupoprodajnog ugovora, ili
- Prodavatelj se nije obvezao uskladiti robu s ugovorom ili je iz okolnosti očito da obrt neće uskladiti robu s ugovorom u razumnom roku ili bez značajne štete za potrošača.
Ako kupac želi raskinuti kupoprodajni ugovor navodeći neispravnu izvedbu, Prodavatelj je dužan dokazati da je nedostatak neznatan.
Kupac ima pravo zadržati preostali dio kupoprodajne cijene, djelomično ili u cijelosti, ovisno o težini povrede ugovora, sve dok Prodavatelj ne ispuni svoje obveze glede sukladnosti izvedbe i izvedbe s nedostatkom.
Opće pravilo je sljedeće:
- Prodavatelj mora o svom trošku osigurati povrat zamijenjene robe.
- ako popravak ili zamjena zahtijeva uklanjanje robe koja je, u skladu s prirodom i namjenom robe, stavljena u uporabu prije nego što je nedostatak postao očit, obveza popravka ili zamjene uključuje uklanjanje nesukladne robe i ugradnju zamjenske ili popravljene robe ili snošenje troškova uklanjanja ili ugradnje.
Razuman rok za popravak ili zamjenu robe računat će se od trenutka kada je potrošač obavijestio tvrtku o nedostatku.
Potrošač mora robu staviti na raspolaganje tvrtki za popravak ili zamjenu.
Smanjenje naknade je razmjerno ako je njezin iznos jednak razlici između vrijednosti koja se duguje potrošaču u slučaju ispunjenja ugovora i vrijednosti robe koju je potrošač stvarno primio.
Pravo kupca na raskid kupoprodajnog ugovora pod jamstvom može se ostvariti pravnom izjavom upućenom Prodavatelju kojom se izražava odluka o raskidu.
Ako se neispravna izvedba odnosi samo na određeni dio robe isporučene temeljem kupoprodajnog ugovora iu pogledu iste su ispunjeni uvjeti za ostvarivanje prava na raskid ugovora, kupac može raskinuti kupoprodajni ugovor samo u odnosu na robu s nedostatkom, ali ga također može raskinuti u odnosu na bilo koju drugu robu stečenu zajedno s njima, ako se od potrošača ne može razumno očekivati da će zadržati samo robu koja je u skladu s ugovorom.
Ako potrošač raskine kupoprodajni ugovor u cijelosti ili djelomično za robu isporučenu prema kupoprodajnom ugovoru,
- Potrošač mora predmetnu robu vratiti Prodavatelju o trošku Prodavatelja i
- Prodavatelj mora Kupcu odmah vratiti kupoprodajnu cijenu plaćenu za predmetnu robu čim Prodavatelj primi robu ili dokaz o povratu robe.
U kojem roku možete ostvariti pravo na jamstvo?
Kvar ste dužni prijaviti odmah po njegovom otkrivanju. Kvar prijavljen unutar dva mjeseca od otkrića smatrat će se kvarom prijavljenim bez odgode. Međutim, imajte na umu da više ne možete zahtijevati svoja jamstvena prava nakon isteka roka od dvije godine od izvršenja ugovora.
Dio vremena popravka tijekom kojeg Kupac ne može koristiti Robu prema namjeni nije uključen u rok zastare.
Razdoblje zastare za jamstvena potraživanja za dio Robe zahvaćen zamjenom ili popravkom počinje ispočetka. Ovo pravilo vrijedi i ako se kao rezultat popravka pojavi novi kvar.
Ako je predmet ugovora između potrošača i poduzeća rabljena stvar, stranke se mogu dogovoriti o kraćem roku zastare; ni u ovom slučaju ne može se pravovaljano ugovoriti rok zastare kraći od jedne godine.
Protiv koga možete podnijeti zahtjev za jamstvo?
Svoj zahtjev za jamstvo možete podnijeti protiv Prodavatelja.
Koji drugi uvjeti postoje za ostvarivanje prava iz jamstva?
U roku od jedne godine od datuma isporuke, ne postoji nijedan drugi uvjet za ostvarivanje vašeg jamstvenog zahtjeva osim obavijesti o nedostatku, ako dokažete da je Robu isporučio Prodavatelj. Međutim, nakon godinu dana od datuma isporuke, dužni ste dokazati da je nedostatak koji ste identificirali već postojao u trenutku isporuke.
Jamstvo na proizvod
U kojim slučajevima možete ostvariti svoja prava iz jamstva proizvoda?
U slučaju kvara na pokretnoj stvari (robi), možete - po vlastitom izboru - ostvariti jamstveni zahtjev ili jamstveni zahtjev za proizvod u skladu s pravilima Građanskog zakonika.
Koja prava imate na temelju jamstvenog zahtjeva za proizvod?
Kao zahtjev za jamstvo proizvoda, možete zatražiti popravak ili zamjenu neispravne Robe.
U kojim slučajevima se proizvod smatra neispravnim?
Roba je neispravna ako ne udovoljava zahtjevima kvalitete koji su na snazi u trenutku puštanja u promet ili ako nema svojstva navedena u opisu proizvođača.
U kojem roku možete podnijeti zahtjev za jamstvo proizvoda?
Svoj zahtjev za jamstvo za proizvod možete podnijeti u roku od dvije godine od datuma kada je proizvođač stavio proizvod na tržište. Nakon tog roka gubite ovo pravo.
Od koga možete tražiti jamstvo za proizvod?
Svoja prava iz jamstva za proizvod možete ostvariti protiv proizvođača ili distributera proizvoda (u daljnjem tekstu zajedno: proizvođač).
Koje je pravilo dokazivanja prilikom podnošenja zahtjeva za jamstvo proizvoda?
U slučaju jamstvenog zahtjeva za proizvod, morate dokazati da je nedostatak proizvoda postojao u trenutku kada ga je proizvođač stavio na tržište.
U kojim slučajevima je proizvođač izuzet od obveze jamstva za proizvod?
Proizvođač je izuzet od svoje obveze jamstva za proizvod ako može dokazati da:
- Roba nije proizvedena niti stavljena na tržište u sklopu svoje poslovne djelatnosti, ili
- nedostatak nije bio vidljiv u trenutku stavljanja na tržište prema stanju znanosti i tehnologije, ili
- kvar na Robi proizlazi iz primjene zakona ili obveznog službenog propisa.
Proizvođač mora dokazati samo jedan razlog za izuzeće.
Imajte na umu da možete istovremeno podnijeti zahtjev za jamstvo protiv tvrtke i zahtjev za jamstvo proizvoda protiv proizvođača za isti nedostatak. Ako je vaš zahtjev za jamstvo za proizvod uspješan, svoj zahtjev za jamstvo možete podnijeti samo prema proizvođaču za zamijenjeni proizvod ili dio proizvoda na koji je utjecao popravak.
Jamstvo
U kojim slučajevima možete ostvariti svoja jamstvena prava?
Na temelju Uredbe Vlade 151/2003. (IX. 22.) o obveznom jamstvu za pojedina trajna potrošna dobra, Prodavatelj je dužan dati jamstvo u slučaju prodaje novih trajnih potrošnih dobara (npr. tehnički artikli, alati, strojevi) iz Priloga 1. Uredbe. 10/2024. (VI.28.) IM o definiciji opsega trajne robe široke potrošnje koja podliježe obveznom jamstvu, kao i njezinih dodataka i komponenti unutar opsega navedenog u njoj (u daljnjem tekstu - u ovom odjeljku - zajedničkim nazivom roba široke potrošnje).
Prava iz jamstva mogu se ostvariti jamstvenim listom koji se ne može uvjetovati vraćanjem otvorene ambalaže robe široke potrošnje. U slučaju da se jamstveni list ne stavi na uvid potrošaču, zaključenje ugovora smatra se dokazanim ako potrošač predoči dokument kojim dokazuje uplatu naknade – račun ili potvrdu izdanu prema Zakonu o porezu na dodanu vrijednost. U tom slučaju prava iz jamstva mogu se ostvariti ispravom kojom se dokazuje uplata naknade.
Osim toga, Prodavatelj može dobrovoljno preuzeti jamstvo, u kojem slučaju mora dostaviti izjavu o jamstvu kupcu koji je Potrošač.
Izjava o jamstvu mora biti dostupna Kupcu na trajnom mediju najkasnije u trenutku isporuke robe.
Izjava o jamstvu mora navesti:
- jasnu izjavu da u slučaju neispravne izvedbe robe, potrošač ima pravo ostvariti zakonska jamstvena prava besplatno, te da ta prava nisu zahvaćena jamstvom
- ime i adresu obveznika jamstva
- postupak koji potrošač treba slijediti kako bi ostvario jamstvo
- oznaku robe na koju se jamstvo odnosi i
- uvjeti jamstva,
- nabavnu cijenu Robe.
Koja prava imate i u kojem roku u slučaju obveznog jamstva?
Jamstvena prava
Kupac može zahtijevati popravak ili zamjenu na temelju svojih jamstvenih prava, može zahtijevati smanjenje cijene u slučajevima predviđenim zakonom ili se može u konačnici povući iz ugovora ako obveznik nije preuzeo obvezu popravka ili zamjene, nije u mogućnosti ispuniti ovu obvezu u roku odgovarajućeg roka, uz zaštitu interesa ovlaštene strane ili ako je prestao interes ovlaštene strane za popravak ili zamjenu.
Kupac može, prema vlastitom izboru, prijaviti jamstveni zahtjev izravno u sjedištu Prodavatelja, bilo kojoj njegovoj lokaciji, poslovnici ili servisu za popravak koji je Prodavatelj naveo na jamstvenom listu.
Rok valjanosti
Jamstveni zahtjev može se ostvariti tijekom jamstvenog roka, jamstveno razdoblje je u skladu s Uredbom Vlade 151/2003. (IX. 22.):
- dvije godine za prodajnu cijenu od 10.000 HUF, ali ne veću od 250.000 HUF,
- Tri godine za prodajne cijene iznad 250.000 HUF.
Nepoštivanje ovih rokova rezultirat će gubitkom prava, međutim, u slučaju popravka potrošačkog proizvoda, jamstveni rok će se produžiti od datuma predaje na popravak za vrijeme tijekom kojeg Kupac nije mogao koristiti potrošački proizvod. proizvod prema namjeri zbog nedostatka.
Jamstveni rok počinje isporukom potrošačkog proizvoda Kupcu, ili ako montažu vrši Prodavatelj ili njegov zastupnik, na dan montaže.
Ako Kupac potrošački proizvod pusti u rad nakon više od šest mjeseci od isporuke, jamstveni rok počinje teći danom isporuke potrošačkog proizvoda.
Pravila za rješavanje jamstvenih zahtjeva
Prilikom obavljanja popravka, Prodavatelj mora nastojati izvršiti popravak u roku od 15 dana. Rok za popravak počinje teći po primitku potrošačkog proizvoda.
Ako trajanje popravka ili zamjene prelazi petnaest dana, Prodavatelj je dužan obavijestiti Kupca o očekivanom trajanju popravka ili zamjene.
Ako Prodavatelj prilikom prvog popravka potrošačkog proizvoda tijekom jamstvenog roka utvrdi da se potrošački proizvod ne može popraviti, Prodavatelj će, osim ako Kupac drugačije ne uputi, zamijeniti potrošački proizvod u roku od osam dana. Ukoliko potrošački proizvod nije moguće zamijeniti, Društvo će izvršiti povrat kupoprodajne cijene navedene na jamstvenom listu ili, u suprotnom, na dokazu o plaćanju potrošačkog proizvoda koji je predočio Kupac – računu ili potvrdi izdanoj prema Zakonu o porezu na dodanu vrijednost. - Potrošaču u roku od osam dana.
Kupac prihvaćanjem Općih uvjeta pristaje na dostavu informacija elektroničkim putem ili na drugi način prikladan za potvrdu primitka od strane Kupca.
Ako Prodavatelj ne može popraviti potrošački proizvod u roku od 30 dana:
- ako je Kupac na to pristao, popravak se može obaviti naknadno, odn
- ako Kupac ne pristane na kasniju izvedbu popravka ili se o tome nije očitovao, robu široke potrošnje mora zamijeniti u roku od osam dana nakon bezuspješnog isteka roka od trideset dana, ili
- Ukoliko Kupac ne pristaje na kasniju izvedbu popravka ili se o tome nije očitovao, a ne postoji mogućnost zamjene potrošačkog proizvoda, Prodavatelj je dužan izvršiti povrat kupoprodajne cijene naznačene na jamstvenom listu, ili u nedostatku istog, na ispravi kojom se dokazuje plaćanje robe široke potrošnje koju potrošač predoči - račun ili potvrdu izdanu prema Zakonu o porezu na dodanu vrijednost - u roku od osam dana od dana neuspješno istekao tridesetodnevni rok popravka.
Ako potrošački proizvod po četvrti put ima nedostatak - osim ako potrošač drugačije ne odredi - Prodavatelj je dužan zamijeniti potrošački proizvod u roku od osam dana. Ako potrošački proizvod nije moguće zamijeniti, poduzeće je dužno izvršiti povrat kupoprodajne cijene naznačene na jamstvenom listu, odnosno, u suprotnom, na dokumentu kojim se dokazuje plaćanje potrošačkog proizvoda koji je predočio potrošač - računu ili računu. izdana temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost – potrošaču u roku od osam dana.
Roba široke potrošnje s fiksnim priključcima koja podliježe obveznom jamstvu, ili koja je teža od 10 kg ili se ne može nositi kao ručna prtljaga u javnom prijevozu - s izuzetkom vozila - mora se popraviti na mjestu rada. Ako se popravak ne može izvršiti na mjestu rada, uklanjanje i ugradnju, kao i dostavu i povrat osigurat će tvrtka ili - u slučaju zahtjeva za popravkom potvrđenog izravno u servisu za popravak - tvrtka servis za popravke.
Isključenja jamstva
Propisi navedeni pod odjeljkom "Pravila za rješavanje jamstvenih zahtjeva" ne odnose se na električne bicikle, električne skutere, četverocikle, motocikle, mopede, osobna vozila, kamper vozila, kamp kućice, kamp kućice s prikolicom, prikolice i motorna plovila.
Međutim, u slučaju ove Robe, Prodavatelj također mora nastojati ispuniti zahtjev za popravkom u roku od 15 dana.
Ako trajanje popravka ili zamjene prelazi petnaest dana, Prodavatelj je dužan obavijestiti Kupca o očekivanom trajanju popravka ili zamjene.
Kako se jamstvo odnosi na druga prava iz jamstva?
Jamstvo se primjenjuje uz jamstvena prava (jamstva za proizvode i pribor). Temeljna razlika između općih jamstvenih prava i jamstava je u tome što je u slučaju jamstva teret dokazivanja povoljniji za potrošača.
Prodavateljeva dobrovoljna jamstvena obveza ne smije sadržavati uvjete za potrošača tijekom obveznog jamstvenog roka koji su nepovoljniji od prava zajamčenih obveznim jamstvenim pravilima. Međutim, uvjeti dobrovoljnog jamstva mogu se slobodno odrediti nakon toga, ali jamstvo u tom slučaju ne smije utjecati na prava potrošača koja proizlaze iz zakona, uključujući i ona temeljena na jamstvu za robu.
Zahtjev za razmjenu u roku od tri radna dana
Zahtjev za razmjenu od tri dana također se odnosi na prodaju putem internetske trgovine. Zahtjev za zamjenu od tri dana može se primijeniti na novu trajnu potrošnu robu, prema kojem, ako netko podnese zahtjev za zamjenu u roku od 3 radna dana, prodavatelj to mora protumačiti kao da je Roba već bila neispravna u trenutku prodaje i mora zamijeniti Robu bez daljnjih radnji.
Kada se Prodavatelj oslobađa svoje obveze jamstva?
Prodavatelj je izuzet od obveze jamstva samo ako dokaže da je uzrok kvara nastao nakon izvršenja.
Imajte na umu da možete podnijeti zahtjev za jamstvo i zahtjev za jamstvo proizvoda u isto vrijeme, paralelno, za isti nedostatak. Međutim, ako ste jednom uspješno podnijeli zahtjev za neispravnu izvedbu za određeni nedostatak (na primjer, tvrtka je zamijenila proizvod), više ne možete podnijeti zahtjev za isti nedostatak na drugoj pravnoj osnovi.
Informacije o jamstvima za proizvode i materijalnim jamstvima u vezi s jamstvom sukladnosti robe za Kupce koji nisu potrošači
Opća pravila za jamstvena prava
Kupac koji nije potrošač može po svom izboru ostvariti sljedeća jamstvena prava:
Možete zatražiti popravak ili zamjenu, osim ako je ispunjenje potraživanja koje ste odabrali među njima nemoguće ili bi zahtijevalo nerazmjerne dodatne troškove za Prodavatelja u usporedbi s ispunjenjem vašeg drugog potraživanja. Ako niste ili niste mogli zatražiti popravak ili zamjenu, možete zatražiti razmjerno smanjenje naknade ili Kupac može popraviti kvar o trošku Prodavatelja ili ga dati popraviti nekom drugom ili - u krajnjem slučaju - može se povući iz ugovor.
Možete se prebaciti s odabranog jamstva na drugo, ali ćete snositi trošak zamjene, osim ako je to bilo opravdano ili je Prodavatelj naveo razlog za to.
U slučaju rabljene robe, jamstvo i jamstvena prava obično se razlikuju od općih pravila. U slučaju rabljene robe također možemo govoriti o neispravnoj izvedbi, ali treba uzeti u obzir okolnosti pod kojima je Kupac mogao očekivati pojavu određenih nedostataka. Zbog zastarjelosti sve je češća pojava određenih nedostataka, zbog čega se ne može pretpostaviti da rabljena roba može imati istu kvalitetu kao novokupljena. Na temelju toga, Kupac može ostvariti svoja jamstvena prava samo u odnosu na nedostatke koji su dodatni nedostaci koji proizlaze iz uporabe i nastali su neovisno o njima. Ako je rabljena roba neispravna, a Kupac, koji je Potrošač, je o tome obaviješten prilikom kupnje, Pružatelj usluga ne odgovara za poznati nedostatak.
Za kupce koji nisu potrošači, jamstveni rok je 1 godina, a počinje teći danom izvršenja (primopredaje).
Jamstvo za proizvod i jamstvo
Jamstvo na proizvod i obvezno jamstvo odnosi se samo na kupce koji se smatraju potrošačima.
Ako Prodavatelj dobrovoljno daje jamstvo za određeni Proizvod, to će biti posebno naznačeno prilikom kupnje Proizvoda.
Ako proizvođač daje proizvođačevo jamstvo za robu koje se također odnosi na kupce koji nisu potrošači, može se izvršiti izravno kod proizvođača.